Enquête maken

Het belang van een enquête

Waarom kiezen mensen voor jouw dienstverlening of producten en niet voor die van de concurrent? Dat ligt waarschijnlijk aan jouw branding. Toch is het prettig om harde cijfers te krijgen en daarom adviseer ik het maken van een persoonlijke enquête.

“Via Google Analytics krijg ik cijfers waarin ik veel kan aflezen, maar wat ben ik blij met de enquête die wij samen hebben opgesteld! De persoonlijke feedback van mijn klanten geeft mij zoveel meer inzichten!”

Onderzoeksenquêtes

Tegenwoordig kunnen we op veel manieren bijhouden wat er in je bedrijf speelt. Van webanalyse tot omzetcijfers. Toch zijn dit geen harde cijfers. Je krijgt wel een beeld van hoe je cliënten zich gedragen, maar je weet niet waarom.  Zo wordt er veel geïnvesteerd in online campagnes, maar je ziet niet waarom ze voor jou kiezen of wat bestaande klanten momenteel van jou vinden. Hebben ze nu meer of minder vertrouwen in jou en dus in jouw bedrijf.

Professionaliteit

Een professionele uitstraling is belangrijk voor je bedrijfsvoering, maar net zo belangrijk is het om toegankelijk te blijven. Om vragen te blijven stellen wat betreft je bedrijfsvoering. Wat vandaag nog hip, leuk en fijn is, kan morgen ouderwets en achterhaald zijn. Daarbij komt het professioneel over om na een dienst vragen te stellen over de aangeboden dienstverlening. Is alles naar wens geweest, is er ruimte voor verbetering, zijn er tips voor de toekomst.

Een enquête geeft enorm veel inzichten wanneer je de juiste vragen stelt en het geeft de beantwoorder een positief gevoel over jou. Door aan te kunnen geven wat positief was en waar nog ruimte voor verbetering is, zorg je ervoor dat je klanten op een vrij eenvoudige en kosten besparende manier aan je bindt.

Ik help je graag bij het opzetten van een online enquête, waarbij je door middel van antwoorden en grafieken mooie en heldere inzichten krijgt.

CONTACT